Ετικέτες

Σελίδες

menou

Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2017

Rewiew: IShopOnline online store



  Hello girls!!


  Καλώς ήρθατε σε ακόμη ένα Post αυτού εδώ του Blog. Σήμερα είμαι εδώ για να σας δείξω κάποια πραγματάκια που δοκίμασα από το IShopOnline (www.ishoponline.gr) που είναι ένα αμιγώς διαδικτυακό κατάστημα πώλησης αρωμάτων και καλλυντικών που εδρεύει στην πόλη των Σερρών.

Μπορείτε να το βρείτε:

  • Στο facebook: IShopOnline
  • Στο Instagram: ishoponline.gr





1) Σαμπουάν για μπούκλες Kallos Lab 35 & Ξηρό σαμπουάν Batiste


   Σίγουρα τα μαλλιά παίζουν πρωταρχικό ρόλο σε μια ωραία εμφάνιση. Όσο βαμμένες και περιποιημένες και να είμαστε, αν τα μαλλιά μας δεν είναι υγιή και λαμπερά, αλλά ταλαιπωρημένα, σίγουρα δεν θα τραβήξουμε τα βλέμματα πάνω μας.




Το πρώτο λοιπόν προϊόν που δοκίμασα, είναι ένα σαμπουάν για μπούκλες. Περιέχει εκχύλισμα μπαμπού και ελαιόλαδο, απαλάσσει από το φριζάρισμα και ενυδατώνει τις διψασμένες μπούκλες. Τα δραστικά συστατικά βελτιστοποίησης της μπούκλας που εμπλουτίζονται με εκχύλισμα μπαμπού, ελαιόλαδο και σύμπλεγμα βιταμινών δημιουργούν ελεγχόμενες, ενυδατωμένες, όμορφες μπούκλες.

Η γνώμη μου

  Τα μαλλιά μου είναι εκ φύσεως σπαστά οπότε και το σαμπουάν επέδρασε θετικά πάνω τους. Μυρίζει απίστευτα όμορφα και με βόλεψε πολύ η αντλία, αφού μπορώ να ελέγχω την ποσότητα που θέλω να χρησιμοποιήσω. Η συσκευασία είναι διάφανη και η ποσότητα είναι των 300ml. Δεν θα έλεγα ότι κάνει πολύ αφρό, ωστόσο αφήνει τα μαλλιά αναζωογονημένα και λαμπερά και προσδίδει ελαστικότητα στις ελαφριές μου μπούκλες.


Μπορείς να το βρεις εδώ.  


---------------------------------------------------------------------------------

Έχει γίνει αρκετός ντόρος για τα λεγόμενα ξηρά σαμπουάν, τα οποία έχουν κατακλείσει την αγορά. Η αλήθεια είναι πως ήμουν αρκετά επιφυλακτική σε όσα άκουγα γιατί πολλές φορές γίνεται αυτό που λέμε... πολύς χαμός για το τίποτα!

Έτσι λοιπόν επέλεξα το ''Batiste Dry Shampoo Plus Heavenly Volume 200ml And Freshness''.

Μεταμορφώστε τα θαμπά και άτονα μαλλιά δίνοντας XXL όγκο στη στιγμή!
  • To batiste dry shampoo είναι o βοηθός σας στο styling, με υφή και κράτημα που διαρκεί.
  • Με λίγες κινήσεις απορροφά τυχόν λιπαρότητα από τις ρίζες των μαλλιών σας διεισδύοντας στην τρίχα.
  • Αναζωογονεί τα λιπαρά και θαμπά μαλλιά αφήνοντάς τα απαλά και φρέσκα.
  • Προσθέτει όγκο και υφή στα λεπτά μαλλιά. Παρατείνει τη διάρκεια των βαμμένων μαλλιών.
  • Χωρίς υπολείμματα, δεν κολλάει και αφήνει αίσθηση καθαριότητας στα μαλλιά.
  • Παρατείνει τη διάρκεια των βαμμένων μαλλιών.


Η γνώμη μου


Δεν το περίμενα πως θα ενθουσιαζόμουν τόσο πολύ με αυτό το ξηρό σαμπουάν!!! Πολλές φορές λόγω της πίεσης χρόνου, δεν προλαβαίνουμε να φρεσκάρουμε τα μαλλιά μας, ιδίως εμένα που είναι και λιπαρά, με αποτέλεσμα να δείχνουν άτονα και θαμπά.

Έτσι λοιπόν χρησιμοποίησα αυτό το σαμπουάν μια ανάλογη μέρα και έδωσε νέα πνοή και όγκο στα μαλλιά μου. Απορρόφησε όλη την λιπαρότητα από τις ρίζες των μαλλιών μου χωρίς να κολλάει ή να έχει περίεργη υφή. Βέβαια αφήνει άσπρα ίχνη, για αυτό πρέπει να το ψεκάζετε από απόσταση τουλάχιστον 30 εκατοστών, να τα χτενίζετε καλά και να κάνετε ελαφρύ μασάζ, οπότε και θα φύγουν αυτά τα άσπρα ίχνη. Το έχω λατρέψει και το βρίσκω τρομερά βολικό για κάτι τέτοιες δύσκολες μέρες.

Στο onlineshop θα το βρεις στην super τιμή των 5.20€, εδώ .


2) Maybelline SuperStay Better Skin Foundation SPF20






Χρησιμοποιώ συχνά foundation και κυρίως για τις βραδινές μου εμφανίσεις, γιατί όπως και να το κάνουμε το δέρμα δείχνει ομοιόμορφο χρωματικά, αλλά και πιο ''στρωμένο''.

Το Better Skin βελτιώνει την όψη της επιδερμίδας κάθε φορά που το φοράς. Η επιδερμίδα δείχνει πιο όμορφη σήμερα, αύριο και για ακόμα περισσότερο. Μειώνει τη θαμπή εμφάνιση, τις κηλίδες και τις ατέλειες και αφήνει την επιδερμίδα σου αψεγάδιαστη, ομοιόμορφη, ενυδατωμένη και λαμπερή. Εξομοιώνει τις δυσχρωμίες και φωτίζει τις θαμπές περιοχές, χαρίζοντας υγιή λάμψη από το πρωί μέχρι το βράδυ. Η σύνθεσή του είναι κατάλληλη για ευαίσθητες επιδερμίδες, δεν περιέχει άρωμα. Δερματολογικά ελεγμένο.


Η γνώμη μου


Είναι ένα foundation της Maybelline σε υγρή μορφή που απλώνεται εύκολα. Έχω την απόχρωση 21 (nude) και ταίριαξε καλά στον χρωματικό τόνο της επιδερμίδας μου. Δεν θα έλεγα πως είναι το πιο καλυπτικό foundation που έχω δοκιμάσει, ωστόσο μειώνει κάποιες κοκκινίλες που έχω και διαρκεί αρκετές ώρες (βέβαια εγώ πάνω από το foundation φοράω πάντα πούδρα). Η επιδερμίδα δείχνει λαμπερή και λεία χωρίς λιπαρότητα και γυαλάδα!!

Με εξέπληξε η τιμή του, αφού κοστίζει μόνο 7,50 €!! Μπορείς να το αγοράσεις εδώ .





3) Rimmel undercover shadow primer


 Το Exaggerate Undercover Eyeshadow Primer είναι η πρώτη βάση primer από τη Rimmel London, που θα σας κάνει να επαναπροσδιορίσετε τις σκιές ματιών! Με ελαφριά σύνθεση και φόρμουλα σιλικόνης, μαλακώνει και προετοιμάζει τα βλέφαρα σας για μακιγιάζ. Έχει διάρκεια 18 ώρες και εμποδίζει την αλλοίωση του χρώματος, διατηρώντας λαμπερό το μακιγιάζ των ματιών σας!




Η γνώμη μου


Χρησιμοποιώ πάντα primer γιατί λόγω λιπαρότητας η σκιές μου έφευγαν με αποτέλεσμα να χαλάει το μακιγιάζ μου. Το συγκεκριμένο primer της Rimmel έχει βουρτσάκι και είναι πολύ ελαφρύ στην υφή. Έχει λευκό χρώμα και απλώνοντας του σου αφήνει μια πουδρένια αίσθηση οπότε δεν βαραίνει το μάτι.



Η διάρκεια είναι μεγάλη και ούτε οι σκιά ξεβάφει αλλά ούτε και το eyeliner ή μολύβι!! Σίγουρα θα την αγοράσω ξανά!!



4) Gabriella Salvete Dolcezza Lipstick Matte

Είναι ένα κραγιόν αρκετά ενυδατικό θα έλεγα και εγώ το έχω στην απόχρωση 103 Champagne. Αρκετά ανοιχτή απόχρωση, ιδανική για κάθε μέρα ή για μακιγιάζ με έντονα μάτια. Σας αρέσει;


Βρείτε το εδώ 



5) Nyx High Voltage Lipstick


Ένα από τα αγαπημένα μου κόκκινα κραγιόν της Nyx στην απόχρωση 20 Burlesque.



Με πολύ καλή απόδοση και διάρκεια για ώρες, χαρίζει άκρως αισθησιακά χείλη




Βρείτε το εδώ

6) Revlon Super Lustrous Lip Gloss 

Χρησιμοποιείται πάνω από κραγιόν κατά προτίμηση ματ, ώστε να προσδώσει μια διαφορετική χροιά και υπέροχη λάμψη.




Έχει βολικό βουρτσάκι για να απλώνεται εύκολα, ενώ η απόχρωση του είναι η  Electro-Shock







Κάνε κλικ εδώ για να το αγοράσεις.

 Ελπίζω να σας άρεσε το Rewiew μου!! Πείτε μου αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα.  


Stay social with me!!


facebook page: https://goo.gl/ByiDI1

Instagram: aggeliki_agrafioti


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου