Ετικέτες

Σελίδες

menou

Πέμπτη 13 Ιουλίου 2017

Ας απογειώσουμε τις αισθήσεις μας + GIVEAWAY!!




  Το καλοκαίρι μια από τις αγαπημένες μου συνήθειες είναι η καθημερινή περιποίηση του σώματός μου. Λατρεύω να κάνω μπάνιο κάθε μέρα με φρουτένια αφρόλουτρα (τα αγαπημένα μου φέτος είναι αυτά) και στη συνέχεια να απλώνω την αγαπημένη μου κρέμα ή βούτυρο σώματος.



Στο e-shop: https://www.abbeauty.com/

έχω βρει τεράστια ποικιλία σε προϊόντα περιποίησης σώματος, μαλλιών, προσώπου και πολλά άλλα.




Δεν υπάρχει πιο όμορφη αίσθηση κατά την γνώμη μου, όταν ενυδατώνεις την επιδερμίδα σου με κρέμες που μυρίζουν... καλοκαίρι!! Παρακάτω θα σου δείξω μερικές από τις αγαπημένες μου καλοκαιρινές κρέμες!!


1) ΚΡΕΜΑ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΑΝΓΚΟ



Είναι ίσως το Body butter με το πιο καλοκαιρινό άρωμα που έχω μυρίσει ποτέ - μάνγκο - , της εταιρείας Fruttini. Είναι δροσερό και πραγματικά τόσο απολαυστικό που αν μπορούσες θα το έτρωγες. Είναι αρκετά έντονο το άρωμα, που δεν χρειάζεται να φορέσεις επιπλέον κάποιο άλλο άρωμα.




Η υφή του είναι λεπτόρρευστη και έχει ένα ανοιχτό πορτοκαλί χρώμα. Απλώνεται εύκολα και απορροφάται σχετικά γρήγορα από την στοιβάδα της επιδερμίδας αφήνοντας την αρωματισμένη για αρκετές ώρες. Θεωρώ πως είναι το κατάλληλο body butter για αφυδατωμένες επιδερμίδες.

Είναι σε συσκευασία των 250ml, δερματολογικά ελεγμένο και Vegan προϊόν και μπορείς να το βρεις εδώ.


2) ALDO BODY CREAM / ΚΡΕΜΑ ΣΩΜΑΤΟΣ CHARMING 




Η κρέμα σώματος της εταιρείας Aldo Vandini έχει πιο ήπιο και σαγηνευτικό άρωμα. Μυρίζοντας της μου θυμίζει μια ρομαντική βραδιά.

Έχει πιο παχύρρευστη υφή σε σχέση με την προηγούμενη και αφήνει πιο ωραία αίσθηση στην επιδερμίδα. Το δέρμα γίνεται απαλό και μεταξένιο και μένει πιο διακριτικά αρωματισμένο.

Θα την βρεις εδώ.


3) ΓΑΛΑΚΤΩΜΑ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΕ ΛΑΔΙ 35%




Τέλος θα σας δείξω άλλη μια κρέμα της εταιρείας Aldo Vandini με άρωμα μανόλιας και βαμβακιού. Είναι ένα καλοκαιρινό άρωμα αρκετά διακριτικό ωστόσο. Περιέχει λάδι, κάτι που την καθιστά κατάλληλη για πολύ ξηρά και αφυδατωμένα δέρματα.

Στο δικό μου δέρμα αφήνει ελάχιστη λιπαρότητα, αλλά εγώ δεν έχω καθόλου ξηρή ή αφυδατωμένη επιδερμίδα. Απλώνεται εύκολα χαρίζοντας μια όμορφη και απαλή αίσθηση στην επιδερμίδα.

Θα την βρεις εδώ.



**Κάνε Like στην σελίδα μου στο facebook και στην σελίδα A beauty και ακολούθησε με στο Instagram και την A beauty: abeauty_cosmetics για να συμμετάσχεις στον διαγωνισμό και να κερδίσεις μια δωροεπιταγή αξίας 35 ευρώ για αγορές από www.abbeauty.com**




Stay social with me!!

facebook page: https://goo.gl/ByiDI1


Instagram: aggeliki_agrafioti







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου