Ετικέτες

Σελίδες

menou

Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015


Rewiew: προιόντα της εταιρείας ΗΑRBOR με την σειρά προιόντων PHYTORELAX MACADAMIA OIL




Βροχερές καλησπέρες!!! Πως είστε σήμερα?? Λοιπόν, εγώ σας ετοίμασα rewiew σχετικά με με δύο προιόντα της εταιρείας ΗΑRBOR με την σειρά προιόντων PHYTORELAX MACADAMIA OIL που μου έστειλε το Studio Aesthetics !!

1) To 1ο προιόν, αφορά το σαμπουάν 'Instant Shine Shampoo' των 250 ml. 

Περιγραφή προιόντος: Σαμπουάν άμεσης λάμψης/ Προστατεύει την δομή της τρίχας διατηρώντας την απαλή και με έντονη γυαλάδα. Ενυδατώνει σε βάθος, γιατί περιέχει έλαιο macadamia που τρέφει και αναζωογονεί τα μαλλιά.

Μου άρεσε αρκετά αυτό το σαμπουάν, αφού τα μαλλιά μου όντως έδειχναν πιο λαμπερά και λεία. Ακόμη μου άρεσε ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ η μυρωδιά που έχει, που εμένα προσωπικά μου θύμιζε κάτι από κανέλα (που είναι το αγαπημένο μου άρωμα!!! ♥). Σε μένα για 2 μέρες διαρκούσε το αποτέλεσμά του καθώς έχω λιπαρά μαλλιά!! Τέλος το σαμπουάν εμπεριέχεται σε αυτή την πολύ όμορφη και εύχρηστη συσκευασία που βλέπετε.

2) Το 2ο προιόν, αφορά το 'Instant Shine Conditioner' των 250 ml.

Aυτή η μαλακτική κρέμα άμεσης λάμψης, ενδείκνυται για μετά το λούσιμο και έχει κρεμώδη υφή. Είναι ιδανική για άμεση λάμψη αναπτύσσοντας συγχρόνως και δράση επανόρθωσης κι αναδόμησης. Τα μαλλιά παραμένουν ενυδατωμένα λαμπερά και μεταξιένα στο άγγιγμα.

Αρκετά καλό προιόν που σίγουρα θα αγόραζα ξανά, τόσο για την απαλότητα που προσφέρει στα μαλλιά και φυσικά για το άρωμα του (ίδιο με του σαμπουάν), όσο και για την πολύ πολύ εύχρηστη και βολική συσκευασία!!

Τα μαλλιά γίνονται φανερά λαμπερά και απαλά ενώ ταυτόχρονα εμένα δεν μου τα 'λάδωνε'!!!

΄Εχεις δοκιμάσει κάτι από αυτά ή από την εταιρεία?? Θα χαρώ να μου πεις τις απόψεις σου!! Φιλάκια και τα λέμε σύντομα beauties .. emoticon heart

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου