Ετικέτες

Σελίδες

menou

Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015


     Rewiew για προϊόντα της εταιρίας Philip Martins Greece


    Kαλημέρα κοριτσάκια μου πως είστε?? Εγώ για σήμερα σας ετοίμασα ένα Rewiew post σχετικά με δύο προϊόντα που μου έστειλε η εταιρεία Philip Martins Greece προς δοκιμή.

 1) Το πρώτο προϊόν αφορά την κρέμα χεριών  Organic Hand Cream (πλούσια ενυδατική κρέμα χεριών)





















Περιγραφή: Θρεπτική κρέμα ιδανική για κουρασμένα και ταλαιπωρημένα χέρια. Χάρη στις αναπλαστικές ιδιότητες του εκχυλίσματος hyssopus και τις μοναδικές ιδιότητες του εκχυλίσματος marrubium , καταπραΰνει και ανακουφίζει το δέρμα, ενώ οι αντιγηραντικές ιδιότητες του ηλίανθου , ανανεώνουν και αφήνουν βελούδινη υφή στα χέρια.














  Στην παραπάνω φωτογραφία μπορείτε να διαβάσετε τα συστατικά της κρέμας τα οποία προέρχονται από πιστοποιημένη βιολογική καλλιέργεια. Με κύρια συστατικά : τον Ηλίανθο, Εκχύλισμα Hyssopus και Εκχύλισμα Marrubium αυτή η κρέμα συμβάλλει στην βελτίωση της όψης της επιδερμίδας. Αν και εγώ προσωπικά δεν έχω ταλαιπωρημένα ή σκισμένα χέρια (ευτυχώς :P ) , η κρέμα μόνο θετικές εντυπώσεις μου άφησε. Καταρχάς μου αρέσει πολύ η υφή της, αφού δεν αφήνει αυτήν την λιπαρότητα στα χέρια, που δεν μπορώ καθόλου. Αντίθετα, απορροφάται πολύ εύκολα και αφήνει την επιδερμίδα απαλή και ενυδατωμένη χαρίζοντας της ταυτόχρονα ένα πολύ διακριτικό άρωμα!! Θα την αγόραζα σίγουρα!! Στα μείων της είναι το γεγονός πως θα τελειώσει γρήγορα αφού λόγω του γεγονότος πως δεν αφήνει λιπαρότητα δεν μπορώ να την αποχωριστώ στιγμή!! :)

2) Το δεύτερο  προϊόν αφορά ορό αναδόμησης και λάμψης Shine Rose από Philip Μartin's



















Περιγραφή : Ορός εντατικής περιποίησης με anti-frizz control ιδιότητες. Τα ξηρά, ταλαιπωρημένα και ατίθασα μαλλιά αποκτούν λάμψη, ενυδάτωση και ελαστικότητα. Το αιθέριο έλαιο άγριου τριαντάφυλλου θρέφει τα ξηρά μαλλιά και τις σπασμένες άκρες, ενώ στα σγουρά μαλλιά μαλακώνει τις μπούκλες και τις κάνει ομοιόμορφες και γεμάτες λάμψη. Το χρησιμοποιούμε πριν το πιστολάκι για προστασία και λείανση. 
















Εδώ μπορείτε να διαβάσετε τα συστατικά που περιέχει τα οποία επίσης είναι ύλες πιστοποιημένης βιολογικής καλλιέργειας. Με κύρια συστατικά το αιθέριο έλαιο άγριου τριαντάφυλλου αυτός ο ορός αναδόμησης θρέφει σε βάθος και λειαίνει τα μαλλιά. Εγώ το χρησιμοποιώ συνήθως σε υγρά μαλλιά αφού κάνει τα μαλλιά μου πολύ απαλά και λαμπερά. Μου αρέσει που δεν βαραίνει και δεν λαδώνει τα μαλλιά, ενώ ταυτόχρονα έχει συναρπαστικό άρωμα <3

Μπορείς να βρεις τα προϊόντα  Philip Martins Greece στην σελίδα στο facebook (https://www.facebook.com/PhilipMartinsGreece/timeline) καθώς και εδώ: www.philipmartins.gr

Είναι τα πρώτα προιόντα που δοκιμάζω από αυτήν την εταιρεία και σίγουρα θα ήθελα να δοκιμάσω και άλλα.. Εσύ έχεις δοκιμάσει κάτι? Ποια είναι η γνώμη σου?












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου