Ετικέτες

Σελίδες

menou

Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015



Rewiew: Για την μαλακτική κρέμα για ενυδάτωση για κανονικά-ξηρά μαλλιά, της εταιρείας 'phyto' .



Είστε εδώ κοριτσάκια μου;;; Λοιπόν πρόσφατα μου δόθηκε η ευκαιρία να δοκιμάσω την μαλακτική κρέμα για ενυδάτωση για κανονικά-ξηρά μαλλιά, της εταιρείας 'phyto' .

Όπως υποδηλώνει και το όνομα της εταιρείας, η Phyto Hellas ασχολείται με την φυτική κοσμετολογία!!Τα προϊόντα της εταιρείας είναι φτιαγμένα αποκλειστικά απο φυτικά συστατικά, χωρίς την προσθήκη χημικών, ενώ ταυτόχρονα σέβεται το περιβάλλον!!

Όσον αφορά την πρoσωπική μου γνώμη, έχω να πω πως τα μαλλιά μου έγιναν απαλά και ευκολοχτένιστα!! Αυτή η κρέμα εξαιτίας του ότι δεν περιέχει σιλικόνη, δεν βαραίνει τα μαλλιά και ούτε τα λαδώνει!!Είναι ενυδατική και τέλος αφήνει ένα διακριτικό άρωμα σε αυτά!! Θα την βρεις στην επίσημη σελίδα της Phyto στο facebook (Phyto Hellas)  και στο site, http://www.phyto-paris.gr/ και φυσικά σε πολλά φαρμακεία!! Εσύ την έχεις δοκιμάσει? Περιμένω τις δικές σας γνώμες!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου