Ετικέτες

Σελίδες

menou

Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2017

Rewiew: Bellashop + Εκπτωτικός κωδικός Angels12



Καλημέρα κορίτσια μου!!!


Πρόσφατα έλαβα στα χέρια μου ένα κουτάκι γεμάτο όμορφα καλούδια, από το bellashop.gr. Μείνετε συντονισμένες γιατί σας έχω και εκπτωτικό κωδικό!!


Στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.bellashop.gr θα βρείτε πλήρη γκάμα καλλυντικών ειδών, προϊόντων περιποίησης προσώπου και σώματος, επαγγελματικά είδη ονυχοπλαστικής, είδη manicure και pedicure, βερνίκια νυχιών, αρώματα και αλλά είδη ομορφιάς! Εκμεταλλευτείτε τις μοναδικές προσφορές μας και κάντε τις αγορές σας έξυπνα, γρήγορα και οικονομικά! Παραλαμβάνετε τις παραγγελιές σας την επόμενη μέρα (αν δοθεί μέχρι τις 16:00) και για αγορές άνω των 45,00 σας κάνουνε δώρο τα έξοδα μεταφοράς! 




    Παρακάτω θα σας παρουσιάσω αναλυτικά τα προϊόντα που δοκίμασα καθώς και δύο makeup looks που δημιούργησα και ελπίζω να σας αρέσουν.


Τα πράγματα μου ήρθαν σε ένα πολύ όμορφο κουτί, που ήταν άψογα πακεταρισμένα ώστε να μην σπάσουν κατά την μεταφορά. Τα πράγματα που περιείχε μέσα το κουτί μου είναι:


1) SLEEK I-Divine Eyeshadow Palette - On The Horizon



Το κουτί μου περιείχε μια παλέτα 12 αποχρώσεων της εταιρείας Sleek. Οι αποχρώσεις κυμαίνονται σε ματ αλλά και shimmer υφές και θεωρώ πως είναι ιδανικές για να δημιουργήσουμε φθινοπωρινά και χειμωνιάτικα makeup looks, αφού έχει τόσο απαλές όσο και πιο έντονες αποχρώσεις.




Η απόδοση των  χρωμάτων είναι αρκετά καλή και σίγουρα μπορούμε να κάνουμε πολλές χρωματικές επιλογές ανάλογα με το αποτέλεσμα που επιθυμούμε να αποκτήσουμε.



Πραγματικά την λάτρεψα αυτή την παλέτα και στο τέλος θα σας ανεβάσω και φωτογραφία με το μακιγιάζ που έκανα!!

Την παλέτα μπορείτε να την βρείτε εδώ, και να την αποκτήσετε με -12% έκπτωση χρησιμοποιώντας τον κωδικό angels12


2) SLEEK Blush - Flushed


Στη συνέχεια επέλεξα ένα ρουζ πάλι της εταιρείας sleek, στην απόχρωση Flushed.


    Αρκετά έντονο ρουζ αλλά αν το χρησιμοποιήσουμε σωστά θα μείνουμε πολύ ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα. Μου άρεσε πολύ η απόδοσή του αφού μια μικρή ποσότητα αρκεί για να γράψει τέλεια στην επιδερμίδα. Επίσης νομίζω είναι ένα χρώμα που μπορεί να συνδυαστεί εύκολα με πολλές αποχρώσεις.

Η συσκευασία είναι μικρή, βολική και σκληρή και με βολεύει γιατί την μεταφέρω εύκολα στα ταξίδια μου.

Το ρουζ θα το βρείτε εδώ.


3) LIPSTICKS

Σίγουρα είμαι από τις γυναίκες που λατρεύω τα κραγιόν και για αυτό επέλεξε 2 κραγιόν, ένα της εταιρείας Rimmel και ένα από την W7.


Το κραγιόν από Rimmel είναι το πιο σκούρο, στην απόχρωση ''under my spell'', ενώ της W7 είναι ένα αρκετά έντονο ροζ στην απόχρωση '' Cin Cin''.

Περισσότερο μου άρεσε το σκούρο γιατί μου πηγαίνει πιο καλά, αλλά ταυτόχρονα μου άρεσε πιο πολύ η σύστασή του. Και τα δύο είναι εξίσου ενυδατικά και αρωματικά.


4) INGRID Ideal Matt Mineral Foundation 30ml & ROYAL Foundation Applicator 


Το  foundation της εταιρείας Ingrid, στην απόχρωση 302 light my sun, μου άρεσε πάρα πολύ διότι δεν βαραίνει το δέρμα μου αλλά ούτε το κάνει και λιπαρό. Διαρκεί πολλές ώρες και ακόμη περισσότερες αν το σφραγίσετε με πούδρα.

Για να αγοράσεις το foundation κάνε κλικ εδώ.


Και φυσικά δεν θα μπορούσα να παραλείψω το πινέλο με σφουγγαράκι σε εργονομικό σχήμα ώστε να απλώνεται πολύ εύκολα το foundation.

Shop here.


5) W7 Bronzing Pearls Bronzer 30gr

    Ένας ευφυής συνδυασμός από λαμπερές χρωστικές ουσίες!Συνδυασμός φυσικών χάλκινων αποχρώσεων και ιριδίζουσες νότες μελιού δημιουργούν μια απαλή φυσική λάμψη.

Βυθίστε το πινέλο σας σε ένα τέλειο μείγμα από μικροπέρλες που θα χαρίσουν στην επιδερμίδα σας μια αψεγάδιαστη ακτινοβολία. Η μεταξένια αυτή πούδρα υψηλής ποιότητας είναι κατάλληλη για κάθε τύπο και απόχρωση επιδερμίδας.


Νομίζω πως οι πούδρες και τα ρουζ που είναι σε μορφή μικρών περλών, δεν τελειώνουν ποτέ!! Τώρα όσον αφορά την συγκεκριμένη, είναι μια απόχρωση που βγάζει λάμψεις ιριδισμού και με την δική μου επιδερμίδα ταίριαξε ιδανικά.

 

   Η ποσότητα είναι αρκετά μεγάλη και μπορείτε να την μεταφέρετε εύκολα σε κάποιο ταξίδι ή και ακόμα μέσα στην τσάντα σας. Σαν κάλυψη δεν θα έλεγα ότι έχει μεγάλη αλλά εγώ προσωπικά όλες τις πούδρες τις χρησιμοποιώ αφού πρώτα έχω εφαρμόσει το foundation.

Μπορείτε να βρείτε το ρουζ εδώ


6) Επιθέματα Ματιών Με Aloe Vera & Βιταμίνη C (Σετ 5)

Τα επιθέματα ματιών έχουν συσφικτική  και αναζωογονητική ιδιότητα για το δέρμα. Χαρίζουν λάμψη και ξεκούραση, απελευθερώνουν υγρασία και θρεπτικά συστατικά για την περιοχή των ματιών σας.

Ως αποτέλεσμα η περιοχή κάτω από τα μάτια σας είναι πιο ενυδατωμένη, λιγότερο πρησμένη, ενισχύουν την ελαστικότητα του δέρματος σας και βελτιώνουν την όψη και τους μαύρους κύκλους των ματιών σας. Χρησιμοποιείται και σε επαγγελματικούς χώρους κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας επέκτασης των βλεφαρίδων. Απομονώνουν εύκολα τις κάτω βλεφαρίδες, ενώ χαρίζει μια πολυτελή θεραπεία στο κάτω περιοχή των ματιών. 





Ιδανικό τόσο για επαγγελματική χρήση όσο και για προσωπική χρήση. Κάθε ζευγάρι είναι σε ατομική συσκευασία.

Συστατικά: Νερό, Γλυκερίνη, Εκχύλισμα Aloe-Vera, Vitamin C



Αυτά τα επιθέματα αποτελούν μια εύκολη λύση χαλάρωσης, ύστερα από μια κουραστική ημέρα. Με το που τα τοποθετείς  στην περιοχή κάτω από τα μάτια νιώθεις μια έντονη αίσθηση φρεσκάδας και αναζωογόνησης να σε πλυμμυρίζει. Μαύρους κύκλους δεν έχω οπότε δεν ξέρω αν λειτουργεί με αυτό. Κατά τα άλλα και για την προσωρινή φρεσκάδα που μου χαρίζουν μου αρέσουν.

Και αυτά είναι τα makeup looks που έκανα με τα προϊόντα αυτά.













Ελπίζω να βρήκατε χρήσιμο το Rewiew Μου.

Μην ξεχνάς πως με οποιαδήποτε αγορά κάνεις από το www.bellashop.gr μέχρι την Δευτέρα 13/11 έχεις -12% έκπτωση με τον κωδικό angels12


Stay social with me!!



facebook page: https://goo.gl/ByiDI1

Instagram: aggeliki_agrafioti

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου