Ετικέτες

Σελίδες

menou

Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2017

Το σωστό μακιγιάζ...από την βάση φαίνεται!!



 Καλησπέρα και καλή εβδομάδα κορίτσια μου!


    Δεν νομίζω πως υπάρχει κάποια γυναίκα που δεν θα βάλει έστω ένα κραγιονάκι για να βγει έξω. Άλλες γυναίκες βάφονται καθημερινά, άλλες όχι, άλλες βάφονται αρκετά και άλλες σχεδόν καθόλου. Νομίζω πως το μακιγιάζ είναι λίγο παρεξηγημένο στις μέρες μας. Δεν βαφόμαστε λόγω κόμπλεξ ή λόγω του ότι δεν μπορούμε να κυκλοφορήσουμε έξω χωρίς ίχνος μακιγιάζ, αλλά επειδή αυτό το κραγιονάκι ή η μάσκαρα είναι που θα μας τονώσουν την αυτοπεποίθηση και θα μας κάνουν να νιώσουμε πιο όμορφα και γιατί όχι και πιο θηλυκές.


Προσωπικά μου αρέσει πολύ το μακιγιάζ αλλά και να πειραματίζομαι με χρώματα, συνδυασμούς κλπ. Το θεωρώ έκφραση αλλά και τέχνη.



Πρόσφατα δοκίμασα κάποια πραγματάκια από την εταιρεία Cosmital, δες  εδώ, ενώ σήμερα θα σας δείξω προϊόντα μακιγιάζ. Όπως καταλαβαίνετε και από τον τίτλο, θεωρώ πως οποιοδήποτε μακιγιάζ, είτε natural, είτε πιο έντονο, χρειάζεται την κατάλληλη βάση ώστε να φανεί το τελικό αποτέλεσμα τέλειο.



Για αυτό λοιπόν επέλεξα μια βάση μακιγιάζ της εταιρείας Parisax, η οποία είναι λευκή, αλλά όταν απλώνεται στην επιδερμίδα γίνεται διάφανη. Η βάση λοιπόν συντελεί στην ομοιόμορφη όψη της επιδερμίδας, γεμίζοντας τις ρυτίδες και τους πόρους ενώ παρέχει ματ υφή. Μου άρεσε πολύ γιατί το foundation στρώνει πιο καλά αλλά ταυτόχρονα η επιδερμίδα μου παραμένει ματ και ύστερα από αρκετές ώρες. Στα plus ότι ενδείκνυται για όλους τους τύπους δέρματος.

Χρησιμοποιώ συνέχεια βάση για το μακιγιάζ μου και θέλω στην υφή να είναι βελούδινη όπως αυτή εδώ. Δεν μου αρέσει καθόλου η βάση να αφήνει αυτή την άσχημη κολλώδη αίσθηση ή να είναι πολύ πυκνή η σύστασή της.

Μπορείτε να βρείτε την βάση εδώ.




   Στην συνέχεια επέλεξα μια cc cream με χρώμα, γιατί τις θεωρώ απίστευτα βολικές ιδίως όταν ο χρόνος είναι περιορισμένος και απλά θες να βγεις από το σπίτι βιαστικά αλλά περιποιημένη. Η συγκεκριμένη έχει και δείκτη προστασίας spf15, ενώ περιέχει υαλουρονικό οξύ, το οποίο συντελεί στην ενυδάτωση της επιδερμίδας αλλά και στο γέμισμα των ρυτίδων έκφρασης. Μυρίζει όμορφα, απλώνεται εύκολα και έχει αρκετή κάλυψη για cc cream.

Η συγκεκριμένη cc cream είναι επίσης της εταιρείας parisax και υπάρχει διαθέσιμη σε δύο αποχρώσεις, light και medium. Εγώ επέλεξα την Medium μιας που έχω πιο σταρένια επιδερμίδα και παρότι νόμιζα πως θα μου ήταν σκούρη, ωστόσο έστρωσε μια χαρά στην επιδερμίδα μου.

Μπορείς να την βρεις εδώ.


    Και φυσικά η μάσκαρα δεν πρέπει να λείπει από κανένα μακιγιάζ όσο απλό και να είναι αφού προσδίδει ένταση στο βλέμμα. Η μάσκαρα που επέλεξα εγώ είναι επίσης της Parisax και ομολογώ πως πρώτη φορά δοκίμασα μάσκαρα με τόσο πρωτότυπο βουρτσάκι. 

Δεν σας κρύβω πως με φόβισε λίγο το σχήμα αλλά τελικά δεν υπάρχει καμιά δυσκολία. Ίσα ίσα το σιλικονούχο αυτό βουρτσάκι με το περίεργο σχήμα του συντελεί στο να βαφούν υπέροχα ακόμα και οι πιο μικρές βλεφαρίδες. Δείτε απλά το αποτέλεσμα.




   Το χρώμα είναι φυσικά μαύρο και οι βλεφαρίδες βάφονται με ευκολία αρκετές φορές χωρίς να κολλάνε μεταξύ τους ή να μένει πολύ προϊόν πάνω τους. Εντάξει ενθουσιάστηκα με το αποτέλεσμα. 

Βρείτε την μάσκαρα εδώ.


   Και για το τέλος άφησα μια διφασική λοσιόν καθαρισμού απαραίτητη για την αφαίρεση του μακιγιάζ. Προσωπικά προτιμώ τις λοσιόν και τα νεράκια καθαρισμού σε σχέση με τα γαλακτώματα. Η συγκεκριμένη είναι της εταιρείας BYOTHEA και είναι κατάλληλα για πρόσωπο και μάτια.


  Αφαιρεί εύκολα το μακιγιάζ τόσο του προσώπου αλλά όσο και των ματιών χωρίς να τα ερεθίζει λόγω του χαμομηλιού που περιέχει, ενώ παράλληλα νιώθω μία αίσθηση ηρεμίας και χαλάρωσης στην επιδερμίδα μου, φαντάζομαι λόγω της λεβάντας που περιέχει. Δεν νιώθω πως ξηραίνει την επιδερμίδα μου αλλά αντίθετα την νιώθω καθαρή σε βάθος και ενυδατωμένη.

Θα την βρείτε εδώ.


Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα;


Stay social with me!!



facebook page: https://goo.gl/ByiDI1

Instagram: aggeliki_agrafioti


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου