Ετικέτες

Σελίδες

menou

Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017

Φθινοπωρινές μέρες (banggood haul)



  Καλημέρααααα!!!


  Φθινοπωρινός ο καιρός πλέον και τι πιο όμορφο από τα πρωτοβρόχια που κάνουν την πρώτη τους εμφάνιση. Εμένα μου αρέσει πολύ αυτός ο καιρός, αλλά ακόμη περισσότερο λατρεύω τις ομπρέλες, που θέλω να είναι μεγάλες αλλά και στυλάτες.

Έτσι λοιπόν για φέτος επέλεξα μια μεγάλη ημιδιάφανη ομπρέλα με μοτίβο τα πορτοκαλί φθινοπωρινά φύλλα.


Το σχήμα της συντελεί ώστε να καλύπτει όμορφα το σώμα χωρίς να επιτρέπει την βροχή να εισβάλλει. 

Την προμηθεύτηκα από το site Banggood (ρίξε μια ματιά εδώ) και μπορείς να την βρεις και σε άλλα χρώματα ανάλογα με την προτίμησή σου. 



Πως σας φαίνεται; Δείτε όλα τα χρώματα εδώ.


Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ τόσο από πρακτικής πλευράς, όσο και από αισθητικής. Φαίνεται πολύ ωραία και στις φωτογραφίες!! Για αυτό και εγώ φρόντισα και πήρα και ένα φλασάκι 16GB μιας που αγαπώ τη φωτογραφία και αποτελεί ένα από τα hobby μου.


Δείτε σε πόσα χρώματα βγαίνει (εγώ διάλεξα το μοβ), συν το ότι είναι αρκετά οικονομικό αλλά και οκ στην ταχύτητα. 

Μπορείτε να το βρείτε εδώ


Ελπίζω να σας άρεσαν τα πραγματάκια που πήρα!! 


Stay social with me!!


facebook page: https://goo.gl/ByiDI1

Instagram: aggeliki_agrafioti

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου