Ετικέτες

Σελίδες

menou

Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017

Rewiew: Τέλειες μπούκλες με προϊόντα από CandyHair & Beauty




  Γεια σας κορίτσια,

    Η υψηλή θερμοκρασία του καλοκαιριού, η θάλασσα και ο ήλιος, ταλαιπωρούν αρκετά τα μαλλιά μας. Για αυτό μην χρησιμοποιείτε συχνά πιστολάκι ή σίδερο μαλλιών, γιατί και τα μαλλιά σας θα καταστρέψετε, αλλά και το αποτέλεσμα θα είναι εφήμερο, αφού από την πολύ ζέστη και την θάλασσα τα μαλλιά σας μόνο ίσια δεν θα παραμείνουν.

Πιστεύω πως οι περισσότερες από εμάς θέλουμε να είμαστε πιο ανέμελες, υιοθετώντας ένα πιο καλοκαιρινό και αέρινο στυλ. 







  Για αυτό λοιπόν σήμερα θα σας πω κάποια μικρά μυστικά ώστε να πετύχετε όμορφες μπούκλες, γρήγορα, εύκολα, οικονομικά και το κυριότερο χωρίς να ταλαιπωρείτε τα μαλλιά σας, με κάποια προϊόντα της εταιρείας Farcom που ήρθαν πρόσφατα στα χέρια μου από την CandyHair & Beauty


Δείτε και το site:  https://candyhair.gr/




ΒΗΜΑ 1.

1) FARCOM EXPERTIA ΘΕΡΜΟΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΗ ΛΟΣΙΟΝ HEAT SHIELD



   Το πρώτο βήμα για να πετύχουμε τέλειες και ανάλαφρες μπούκλες με διάρκεια, είναι η χρήση μιας θερμοπροστατευτικής λοσιόν, η οποία μας παρέχει και προστασία από την θερμότητα (δηλαδή προστατεύει την τρίχα από την χρήση της φυσούνας), αλλά ταυτόχρονα προσφέρει μεγαλύτερο κράτημα ενώ μειώνει το φριζάρισμα. 

Εγώ χρησιμοποίησα τη λοσιόν ''Heat Shield'' της εταιρείας Farcom. Είναι σε πλαστική συσκευασία των 200ml, σε μορφή spray. Χάρη στο θερμοπροστατευτικό πολυμερές προστατεύει τα μαλλιά από την θερμότητα που αποδίδει το πιστολάκι ή το σίδερο μαλλιών, μέχρι 220ο C. Περιέχει σύμπλεγμα πράσινου τσαγιού και οξέων φρούτων (μυρίζει υπέροχα) που κάνει πιο λεία την τρίχα και μειώνει το φριζάρισμα.

ΤΡΟΠΟΣ ΧΡΗΣΗΣ: Ανακινείστε καλά το προϊόν πριν τη χρήση. Πριν να χρησιμοποιήσετε πιστολάκι ή σίδερο, ψεκάστε σε στεγνά ή βρεγμένα μαλλιά (τούφα –τούφα) μέχρι τις άκρες.



ΒΗΜΑ 2.


2) FARCOM SERI GEL MOUSSE / ΑΦΡΟΣ ΜΑΛΛΙΩΝ ΓΙΑ ΜΠΟΥΚΛΕΣ




Στη συνέχεια και σε νωπά μαλλιά, προσθέτουμε αυτόν τον αφρό σε μορφή gel. Εγώ χρησιμοποιώ λίγη ποσότητα, λίγο περισσότερη από αυτή που σας δείχνω στην φωτογραφία.

ΤΡΟΠΟΣ ΧΡΗΣΗΣ: Ανακινήστε καλά πριν από κάθε χρήση και κρατήστε την φιάλη με την βαλβίδα προς τα κάτω. Εφαρμόστε σε υγρά μαλλιά δίνοντας σχήμα. Αφήστε να στεγνώσουν ή χρησιμοποιήστε πιστολάκι.

Αφού εφαρμόσω τον αφρό, έπειτα χρησιμοποιώ το πιστολάκι με την φυσούνα. Γυρίζω τα μαλλιά μου ανάποδα και ξεκινάω το στέγνωμα!! Τα μαλλιά μου είναι σπαστά, αλλά επειδή είναι και μακρυά, σε συνδυασμό με το βάρος είναι πεσμένα και οι μπούκλες δεν είναι καλά σχηματισμένες. 

Θα σας πω ότι έχω λατρέψει αυτόν τον αφρό!! έχω δοκιμάσει πάρα πολλούς αλλά σχεδόν όλοι μου κοκάλωναν τα μαλλιά και τα έκαναν να μοιάζουν θαμπά και φριζαρισμένα. Αυτός ο αφρός όχι μόνο δεν κοκαλώνει τα μαλλιά μου, αλλά τα κάνει υπέροχα σπαστά με όγκο, ελαστικότητα και λάμψη!!

Θα τον βρείτε εδώ. 


ΒΗΜΑ 3.


3) FARCOM EXPERTIA FLEXY CURLS ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΛΑΚ ΓΙΑ ΜΠΟΥΚΛΕΣ



Το τελικό βήμα για να ολοκληρώσουμε την εμφάνισή μας, είναι να χρησιμοποιήσουμε μια λακ για μπούκλες, ώστε να έχουμε τέλειο κράτημα.

Εγώ χρησιμοποιώ αυτή της farcom, που είναι επαγγελματική και σε μεγάλη συσκευασία των 500ml. Είναι σχεδιασμένη με την επαναστατική φόρμουλα Βιταμίνης Β3 & Προβιταμίνης Β5 και προσφέρει ελαστικότητα και όγκο στις μπούκλες!!

Θα την βρεις εδώ.



Λοιπόν πως σας φαίνονται τα μαλλάκια μου;




4) GOLDEN ROSE LASH PRIMER VOLUME AND LENGTH ENHANCING





Τέλος θα σας δείξω ένα προϊόν της Golden rose που δοκίμασα και πλέον δεν θα ξαναλείψει από το νεσεσέρ μου. Πρόκειται για μια Βάση primer μάσκαρα για αύξηση όγκου και μήκους των βλεφαρίδων πριν την εφαρμογή της μάσκαρα! 


Περιέχει ενεργά, ενυδατικά & θρεπτικά συστατικά, όπως Προβιταμίνη Β5 (Πανθενόλη) και Βιταμίνη Ε. Είναι μια βάση σε λευκό χρώμα, που απλώνεται στις βλεφαρίδες προσδίδοντάς τους extra όγκο και μήκος που φαίνεται κατά την εφαρμογή της μάσκαρας. Αν και δεν το περίμενα, έχει φοβερά αποτελέσματα!!

Μπορείτε να την δείτε εδώ.



Ελπίζω να βρήκατε χρήσιμο το Post Μου!! Μέχρι το επόμενο φιλάκιααα!!





Stay social with me!!

facebook page: https://goo.gl/ByiDI1




Instagram: aggeliki_agrafioti



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου