Ετικέτες

Σελίδες

menou

Κυριακή 11 Ιουνίου 2017

Make-up Look with Deborah Milano Products!!



  Καλημέρα αγαπημένες μου,



    Το καλοκαίρι είναι εποχή αλλαγών. Οι περισσότερες από εμάς θέλουμε να αλλάξουμε τα μαλλιά μας, να κάνουμε πιο ανάλαφρο μακιγιάζ και να παίζουμε με τα χρώματα των νυχιών μας, αφού καλοκαίρι σημαίνει ανεμελιά!!

Προσωπικά όσον αφορά το χρώμα των μαλλιών μου, τα βάφω λίγο πιο ανοιχτόχρωμα, ενώ μου αρέσει πολύ να παίζω με γήινες και χρυσές αποχρώσεις όσον αφορά το μακιγιάζ μου, αφού δένει τέλεια με την ηλιοκαμένη μου επιδερμίδα!! Σήμερα θα σας δείξω ένα μακιγιάζ που είναι ιδανικό για καλοκαίρι και ελπίζω να σας αρέσει όσο και εμένα!!





Για το μακιγιάζ μου χρησιμοποίησα ως επί το πλείστον τα ιταλικά προϊόντα Deborah Milano που στην Ελλάδα μπορείτε να τα βρείτε εδώ: Deborah Milano Greece και στα καταστήματα Hondos Center.



Αναλυτικά τα προϊόντα που χρησιμοποίησα είναι τα παρακάτω:



1) Finger Chain


   Πρόκειται για διακοσμητικά αυτοκόλλητα δαχτύλων που μοιάζουν με δαχτυλίδια. Προσωπικά μου άρεσαν πολύ γιατί προσδίδουν στυλ και ομορφιά στα άκρα. 


2) Perfect Smokey Eye Metal Palette




    Είναι μια παλέτα σκιών με 5 αποχρώσεις για shimmer, sparkle και mat αποτέλεσμα. Θεωρώ πως είναι περισσότερο για απογευματινό-βραδινό μακιγιάζ λόγω του λαμπερού και έντονου αποτελέσματος που αποδίδει.

Έχουν καλή απόδοση και μια μικρή ποσότητα αρκεί για να καλύψετε μεγάλο μέρος της επιφάνειας του ματιού. Μπορείτε να κάνετε πολλούς συνδυασμούς και να παίξετε με τα χρώματα λιγότερο ή περισσότερο, ανάλογα με το πόσο έντονο αποτέλεσμα θέλετε να πετύχετε. 


3) Extraordinary 5in1 mascara



    Είναι μία μάσκαρα με τρίχινο βουρτσάκι (ούτε φαρδύ αλλά ούτε και πολύ λεπτό), σε μαύρο χρώμα. Όπως σας έχω ξαναπεί, προτιμώ αυτού του είδους βουρτσάκια έναντι των σιλικονούχων, διότι στρώνουν καλύτερα στις δικές μου βλεφαρίδες.

Το βουρτσάκι αυτής της μάσκαρας από φαρδύ καταλήγει σε λεπτότερο, ώστε να βάφετε με άνεση και τις κάτω βλεφαρίδες. Προσωπικά μου άρεσε το γεγονός ότι προσδίδει μήκος στις βλεφαρίδες και έντονο χρώμα, χωρίς να μπερδεύει τις βλεφαρίδες. Δεν θα έλεγα ότι είδα τεράστια διαφορά στον όγκο αλλά παρόλα αυτά έμεινα ευχαριστημένη από την χρήση της.


4) Rosseto Milano Red _ Metal 03


   Το καλοκαίρι αγαπώ τα χρυσά, κοραλί, ροδακινί και γενικά όλα τα κραγιόν σε αυτές τις αποχρώσεις, είτε είναι ματ είτε με έντονο το στοιχείο λάμψης όπως αυτό το κραγιόν. Είναι η απόχρωση 03 και γράφει πολύ όμορφα στα χείλια, αφήνοντας έντονη λάμψη, η οποία ταιριάζει τέλεια σε ηλιοκαμένη ή σταρένια επιδερμίδα. Επίσης έχει υπέροχη μυρωδιά!!

Δεν είναι πολύ έντονο χρώμα και για αυτόν ακριβώς τον λόγο είναι κατάλληλο για μακιγιάζ με έντονα μάτια όπως smokey eye. Αν έχετε μικρά χείλη θα σας συνιστούσα να βάλετε περίγραμμα στα χείλη σας!!


5) Mettalic effect nail polish


    Μπορείς να ολοκληρώσεις την εμφάνισή σου με αυτό το μανό σε bronze χρώμα που καλύπτει ομοιόμορφα την επιφάνεια του νυχιού. Προσωπικά σπάνια βάφω τα νύχια μου αφού τα κάνω ημιμόνιμο. Αλλά για εσένα που θες να αλλάζεις συνεχώς χρώματα αυτό το μανό αποτελεί μια άκρως καλοκαιρινή επιλογή!!





* Τα σκουλαρίκια είναι της εταιρείας e-handmade.gr.

Ελπίζω να σας άρεσε η πρόταση μου. Εσείς πως βάφεστε το καλοκαίρι;


Stay social with me!!

facebook page: https://goo.gl/ByiDI1

Instagram: aggeliki_agrafioti




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου