Ετικέτες

Σελίδες

menou

Πέμπτη 18 Μαΐου 2017

Youth Lab Re-Activating Youth Cream rewiew



    Καλησπέρα Beauties,



Ελπίζω να είστε καλά. 

    Σήμερα θα σας μιλήσω για μια κρέμα προσώπου της εταιρείας Youth Lab που μου έστειλε το φαρμακείο Bestpharmacy.gr. Αν δεν το γνωρίζεις ήδη, πρόκειται για ένα ελληνικό διαδικτυακό φαρμακείο με πολύ καλές τιμές, άριστη εξυπηρέτηση και τεράστια ποικιλία προϊόντων



Ρίξε μια ματιά στο site: https://www.bestpharmacy.gr/ καθώς τρέχουν υπέροχες προσφορές!!





    Η συγκεκριμένη κρέμα είναι όπως σας είπα και παραπάνω της εταιρείας Youth Lab, και πρόκειται για μια ισχυρή συσφικτική κρέμα προσώπου με άμεσο lift αποτέλεσμα.


  Είναι κρέμα ολικής αναδόμησης που αποκαθιστά τη χαμένη σφριγηλότητα και πυκνότητα της ώριμης επιδερμίδας. Επίσης μειώνει τις ρυτίδες και επαναφέρει το οβάλ του προσώπου, χαρίζοντας νεανική όψη.

 Ενδείκνυται για όλους τους τύπους της επιδερμίδας, ενώ εφαρμόζεται πρωί και βράδυ σε πρόσωπο, λαιμό και ντεκολτέ.








































Η γνώμη μου  


   Η κρέμα περιέχεται σε γυάλινο βαζάκι των 50ml και απευθύνεται
στην ηλικιακή ομάδα των 30 ετών και άνω. Εγώ είμαι 25 ετών, έχοντας μια επιδερμίδα με γραμμές έκφρασης μόνο. Χρησιμοποίησα την κρέμα ωστόσο για να δω την αίσθηση που μου αφήνει ή πως στρώνει στην δική μου λιπαρή επιδερμίδα. Ταυτόχρονα χρησιμοποιούσε την κρέμα και η μητέρα μου.


   Η κρέμα έχει ημίρρευστη υφή, όπως ακριβώς πρέπει να είναι μια κρέμα, και απορροφάται σχετικά γρήγορα, αφήνοντας απαλή και ενυδατωμένη την επιδερμίδα. Δεν μου άφηνε την αίσθηση τραβήγματος και μου άρεσε σαν κρέμα. Ωστόσο δεν μπορώ να σου πω κάτι περαιτέρω αφού δεν έχω ρυτίδες ούτε ώριμη επιδερμίδα.




   Όπως σου είπα και πριν ταυτόχρονα την χρησιμοποιούσε και η μητέρα μου (50 ετών). Ύστερα από καθημερινή χρήση, το δέρμα της φαινόταν πιο λαμπερό και υγιές. Η θαμπάδα ελαττώθηκε αρκετά και η όψη της έμοιαζε πιο σφριγηλή και αναζωογονημένη. Η ίδια έμεινε πολύ ευχαριστημένη και παρατήρησε σημάδια βελτίωσης ώριμη επιδερμίδα της!!

Αν είσαι πάνω από 30 σου συνιστώ να την δοκιμάσεις, καθώς μπορείς να την βρεις με μεγάλη έκπτωση εδώ


Μην ξεχάσεις να μου στείλεις τα σχόλια σου και να μου πεις τις δικές σου εντυπώσεις!!



Stay social with me!!

facebook page: https://goo.gl/ByiDI1

Instagram: aggeliki_agrafioti
      













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου