Ετικέτες

Σελίδες

menou

Κυριακή 5 Ιουνίου 2016



   Καλησπερούδια ομορφούλες μου!!

   Καλοκαίρι πλέον, για αυτό είναι επιτακτική ανάγκη η πιο εντατική φροντίδα των μαλλιών μας λόγω του καυτού ήλιου. Σας έχω ετοιμάσει ένα rewiew για μια μαλακτική κρέμα μαλλιών της εταιρείας Foltene.





Site: http://www.foltene.eu/
Facebook page: Foltene Greece




Περιγραφή προϊόντος

  • Μια κρέμα με ελαφριά υφή, ειδικά σχεδιασμένη για να ενυδατώνει και να ξεμπερδεύει τα ξηρά και ατίθασα μαλλιά, αφήνοντας τα λαμπερά και ευκολοχτένιστα.


  • Η σύνθεση της κρέμας είναι εμπλουτισμένη με Cashmere Keratin και Πρωτεΐνες Σιταριού, που βοηθούν στο εύκολο χτένισμα των βρεγμένων & στεγνών μαλλιών, κάνοντας τα απαλά, ενώ ταυτόχρονα προστατεύουν από την περιβαλλοντική και χημική καταπόνηση, παρέχοντας αντιγηραντική δράση στην τρίχα.


Η γνώμη μου

    Η κρέμα είναι άσπρη με ωραία υφή. Μου άρεσε το γεγονός πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα μαλλιά χωρίς ξέβγαλμα, αν και ήμουν διστακτική γιατί φοβόμουν μήπως κάνει τα μαλλιά μου γρήγορα θαμπά ή τα λαδώσει. Κάτι τέτοιο δεν συνέβη και χάρηκα πολύ γιατί ακόμη και να βιάζομαι απλά τοποθετώ την κρέμα χωρίς να περιμένω να την ξεπλύνω.

    Τα μαλλιά διατηρούνται φρέσκα, ενυδατωμένα και απαλά, ενώ χτενίζονται πιο εύκολα. Αν και το άρωμα της κρέμας εμένα προσωπικά δεν μου άρεσε, ωστόσο την χρησιμοποιώ ανελλιπώς :)


  • Μην ξεχνάς να κάνεις like στην σελίδα μου Angel's Beauty  
  • και να με ακολουθήσεις στο Instagram: angels_beautyfashion

Τα λέμε σύντομα!! Φιλάκια <3






























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου