Ετικέτες

Σελίδες

menou

Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015



   Rewiew: Korres serum και κρέμα ματιών, άγριο τριαντάφυλλο!!


Kαλησπέρα κοριτσάκια μου.. Τι κάνετε??

 Απόψε θα σας παρουσιάσω δύο προϊόντα της εταιρείας Korres, που μου έστειλε το φαρμακείο https://www.pharmacien.gr προς δοκιμή!!



To συγκεκριμένο φαρμακείο, εδρεύει στην Κρήτη, αλλά μπορείτε εύκολα και γρήγορα να κάνετε τις αγορές σας online, αφού το Site είναι πολύ εύχρηστο και κατανοητό.

Αναλυτικότερα, θα βρείτε το φαρμακείο στο facebook εδώ και στο Site εδώ


1) Serum άγριο τριαντάφυλλο


Περιγραφή:

Ο ορός άγριο τριαντάφυλλο ενυδατώνει σε βάθος, διορθώνει τις λεπτές γραμμές και επαναφέρει στην επιδερμίδα τη χαμένη της λάμψη.

Οδηγίες χρήσης:

Καθημερινά μετά τον καθαρισμό, απλώστε το serum στο πρόσωπο και τα μάτια. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο του ή πριν από κρέμα.

Η γνώμη μου:

    Ο ορός είναι ιδανικός για όλους τους τύπους δέρματος, ενώ ταυτόχρονα απλώνεται πολύ εύκολα χάρη στην λεπτόρρευστη υφή του. Η επιδερμίδα ενυδατώνεται αρκετά και δείχνει πιο λαμπερή, αν και προσωπικά δεν μου άρεσε το γεγονός πως δεν απορροφάται γρήγορα, αλλά έπειτα από αρκετή ώρα. Bέβαια το δέρμα είναι λείο και αναζωογονημένο μετά την εφαρμογή του ορού.

2) Κρέμα ματιών


Περιγραφή:

    Η κρέμα ματιών άγριο τριαντάφυλλο ενδείκνυται για την μείωση των λεπτών γραμμών και των μαύρων κύκλων.

Οδηγίες χρήσης:

Απλώστε καθημερινά γύρω από τα ματιά, αποφεύγοντας τα άνω βλέφαρα.

Η γνώμη μου:

  H συγκεκριμένη κρέμα ματιών μυρίζει υπέροχα!!! Έχει λεπτόρρευστη υφή, απλώνεται πανεύκολα και είναι αρκετά ενυδατική. Ύστερα από καθημερινή χρήση, διαπίστωσα βελτίωση στις λεπτές γραμμές, ενώ όσον αφορά τους μαύρους κύκλους δεν έχω, οπότε δεν μπορώ να σας πω αν λειτουργεί ή όχι. Το βλέμμα μου φαίνεται πιο ξεκούραστο και πιο λαμπερό. 


Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα δύο προϊόντα? Περιμένω τις απόψεις σας!! <3















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου