Ετικέτες

Σελίδες

menou

Τετάρτη 20 Ιουλίου 2016



  Rewiew: Για τα νέα προϊόντα της Wet n Wild


    Καλημέρα κορίτσια μου, πως είστε?? Σήμερα σας έχω νέο rewiew για 4 νέα προϊόντα της Wet n Wild, που μου έστειλε η εταιρεία Skouras Cosmetics, η οποία και τα εισάγει στην Ελλάδα από Αμερική. Σας έχω ξαναμιλήσει για την εταιρεία αυτή και τις εντυπώσεις μου εδώ



Κάντε like στην σελίδα της Wet n Wild της Ελλάδας, εδώ και στην σελίδα της Skouras Cosmetics, εδώ, ώστε να ενημερώνεσαι πρώτη για τις νέες κυκλοφορίες. Ακόμη μπορείς εύκολα να πραγματοποιήσεις τις αγορές σου online, εδώ.


Τα προϊόντα που δοκίμασα, είναι τα εξής:




1) Silk Finish Lipstick Fuchsia with blue pearl E527B

    Ένα κραγιόν με υπέροχο χρώμα σε απόχρωση του φούξια-μωβ, που ενυδατώνει όμορφα τα χείλη. Το καλύτερο είναι πως κοστίζει μόνο 1.99€ και πραγματικά η σχέση ποιότητας-τιμής θα σας εντυπωσιάσει!!



Το κραγιόν θα το βρείτε εδώ.

2) 1 Step WonderGel Nail Color

Πρόκειται για την πρώτη Gel φόρμουλα νυχιών σε 1 βήμα. Ημιμόνιμο χωρίς UV Light, που διατηρεί το χρώμα και τη λάμψη των νυχιών έως και 2 βδομάδες!! ‪

Το ημιμόνιμο που:
  • Δεν χρειάζεται Base Coat
  • Δεν χρειάζεται UV Light
  • Δεν χρειάζεται Top Coat
  • Διαρκεί έως και 15 μέρες
  • Αφαιρείται με κανονικό ασετόν




    Αυτό που δοκίμασα είναι χρώμα λευκό, και γενικά λατρεύω το λευκό για καλοκαίρι. Στεγνώνει γρήγορα χωρίς να αφήνει φουσκαλίτσες στην επιφάνεια του νυχιού και διαρκεί για αρκετές μέρες χωρίς να θαμπώνει ή να χάνει την λάμψη του. Θα προτιμούσα βέβαια το βουρτσάκι να είναι λίγο πιο λεπτό για να το εφαρμόζω πιο εύκολα το προϊόν στα μικρότερα νύχια, αλλά αυτό είναι η προσωπική μου άποψη, αφού είμαι πολύ της λεπτομέριας :P



Kοστίζει μόνο 2,99€, και θα το βρείτε σε πολλές πολλές καλοκαιρινές αποχρώσεις εδώ

** Τα σανδαλάκια είναι από την γλυκιά Lydia's Jewels και μπορείτε να τα βρείτε εδώ


3)  Max Volume Plus Waterproof Mascara Amp'd Black & Max Fanatic Mascara Black Cat




Περιγραφή: 

Δώσε μάξιμουμ όγκο στις βλεφαρίδες σου με το αποκλειστικό βουρτσάκι-βεντάλια που στενεύει σταδιακά και σε βοηθά να δημιουργήσεις στη στιγμή γατίσια μάτια που προσθέτουν δράμα σε οποιοδήποτε look.


• 35% πιο μακριές βλεφαρίδες χωρίς συσσώρευση
ή μουτζούρες.

• Η φόρμουλα περιέχει επίσης Κερί από Φλοιό Ρυζιού και Κερί Μέλισσας ώστε να μην κολλούν οι βλεφαρίδες μεταξύ τους και έλαιο Jojoba που τις μαλακώνει.

Η γνώμη μου: 

    Όπως θα έχετε καταλάβει, η μάσκαρα για μένα είναι απαραίτητο προϊόν, αφού ακόμη και να μην έχεις βαφτεί, τονίζει όμορφα τα μάτια. Για αυτό λοιπόν και δεν λείπει ποτέ από το νεσεσέρ μου.

    Η αλήθεια είναι πως πάντα είμαι επιφυλακτική με τα βουρτσάκια σιλικόνης, ή τα πλαστικά, γιατί τις πιο πολλές φορές δεν μου στρώνει καλά η μάσκαρα. Παρόλα αυτά όμως και οι δύο μάσκαρες μου έστρωσαν τέλεια, αν και να σας πω, πως λάτρεψα απίστευτα την μωβ (Max Fanatic Mascara Black Cat), αφού κάνει τις βλεφαρίδες μου να φαίνονται μεγάλες και επιβλητικές.


    Στην εικόνα βλέπετε και το σχήμα από το κάθε βουρτσάκι αντίστοιχα. Απλά τις αγάπησα και τις δύο, και να προσθέσω πως η φούξια είναι αδιάβροχη, αλλά φεύγει εύκολα με λαδάκι για τις βλεφαρίδες και δεν χρειάζεται να τρίβεις και να τρίβεις το μάτι ερεθίζοντας.





Θα τις βρείτε εδώ και εδώ αντίστοιχα, στην τιμή των 5.99€ μόνο.

Περιμένω και τα δικά σας σχόλια και εντυπώσεις <3



  • Μην ξεχνάτε να κάνετε like στην σελίδα μου Angel's Beauty και να με ακολουθήσετε στο Instagram: angels_beautyfashion

Θα τα πούμε σύντομααα!!! Φιλάκια <3




                


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου